sweetchillli

sweetchillli photo 9462033 5/5 1694
Brazil female straight

Type of Complaint

Broadcaster:
Amount Tipped:
Explain the fraud:
Select Type:

Comment (Optional)

sweetchillli photo 9462033

Profile Info

  • Gender:female
  • Member since:July 22, 2013
  • Last Broadcast:January 17, 2015
  • Sexual Preference:straight
  • Age: 21
  • Location: Brazil
  • Spoken language(s):Portuguese, English
  • Height: 5'5"
  • Occupation:
Send a Private Tip







                                            I will be here at 23:30 Mon - Fri ( UTC -03:00)

LEGAL PRIVACY POLICY: Any unauthorized use of my profile, video, pictures or audio in any form or in a forum now or in the future is not permitted without my express written consent. Any act to promote or gain profit in any manner (eg either monetarily or socially) from the use of my profile, video, pictures or audio in any form my profile is a violation of my privacy and subject to legal action
BY WATCHING THIS: You acknowledge and agree that you shall not post, upload, 
publish, transmit or make available in any way content of this page including images and recording streamed live or video. Penalties of Copyright Infringement.

Recent Awards :

blank August 27, 2013 Female
blank August 10, 2013 Female

Send a gift sweetchillli's Gifts

Signup or now to start sending gifts!

gift_image Gold Favorite 0 tokens leoptbra 2015-01-23

gift_image Gold Favorite 0 tokens ieatpussy66 2015-01-16

gift_image Gold Favorite 0 tokens dnar9 2015-01-15

gift_image Gold Favorite 0 tokens luck_boy 2015-01-10

add_gift Add a gift

add_gift Add a gift

add_gift Add a gift

add_gift Add a gift

Chat Wall

FrancisBarra photo 9448049

FrancisBarra

Se entrar ganha todos ! sem dúvidas ! é linda de corpo e alma ! como nossa amiga Mes ! ainda vou enviar muitos presentes para as duas ! prometo !

Jan 23, 2015

MaximusIXV photo 0

MaximusIXV

Já entrou em algum concurso de beleza ??

Jan 22, 2015

FrancisBarra photo 9448049

FrancisBarra

Obrigado pelo lindo ! você que é linda ! mas procuro ser lindo por dentro ! no meu caráter, honestidade, moral , em todas as minhas atitudes, sou de Leão , gosto de ser reconhecido pelo que eu faço, sou extremamente sincero !! boa sorte

Jan 22, 2015

FrancisBarra photo 9448049

FrancisBarra

Parabéns pelo seu magnífico senso de responsabilidade e visão do futuro ! infelizmente um dia tudo isso acaba com a chegada da velhice ! tem mesmo que fazer o pezinho de meia agora ! todos os jovens deveriam pensar desta forma ! boa sorte !

Jan 20, 2015

ikillerpro photo 9406968

ikillerpro

É perfeita muito simpática bonita e divertida interage muito bem bjs <3.

Jan 19, 2015

__Police__ photo 8911515

__Police__

hello beautiful :*

Jan 19, 2015

gilb1 photo 0

gilb1

linda kk

Jan 19, 2015

FrancisBarra photo 9448049

FrancisBarra

Se conversar com Mesmereyez diga que a saudade é grande em breve voltarei ao twitter , é uma faca de 2 gumes ! ao mesmo tempo que une, tambem separa ! boa sorte ! sucesso !

Jan 18, 2015

FrancisBarra photo 9448049

FrancisBarra

Todos os elogios possiveis e imagináveis já foram feitos ! peço a Deus que te conserve sempre assim , simples , humilde e carinhosa, não deixa o sucesso lhe subir a cabeça ! você não precisa disso ! estou sem Twitter no momento, cancelei a conta !

Jan 17, 2015

guinho38 photo 9448809

guinho38

que mulher mais interessante, personalidade maravilhosa viu, sexy e com uma voz muito delicada, number one for Cam4 :) seu marido é um cara de sorte he he...

Jan 17, 2015

loganxm photo 9438093

loganxm

necessariedade de me banir ?/

Jan 17, 2015

gilb1 photo 0

gilb1

meu anjo e da noite ou da manhã 11;30

Jan 16, 2015

nattslash photo 9443163

nattslash

te he visto un par de veces, no dire que eres un angel, que eres hermosa y todas esas cosas que ya te dicen por monton... Solo dire que eres muy interesante, me gustaria descubrirte. saber si eres mas que un cara linda. Aunque nunca lo sabre.

Jan 16, 2015

marcoschacal photo 0

marcoschacal

oi meu peixinho favorito senti sua falta hj

Jan 14, 2015

sebastianzen photo 8710003

sebastianzen

Very nice to meet a great girl like you.

Jan 12, 2015

tio258 photo 0

tio258

Linda

Jan 10, 2015

__Police__ photo 8911515

__Police__

╔╗╔╗─────────╔═╦╗─────╔═╦╗˛.o•°★°•o.˛ ║╚╝╠═╗╔═╦═╦╦╗║║║╠═╦╦╦╗╚╗║╠═╦═╗╔╦╗ ║╔╗║╬╚╣╬║╬║║║║║║║╩╣║║║╔╩╗║╩╣╬╚╣╔╝ ╚╝╚╩══╣╔╣╔╬╗║╚╩═╩═╩══╝╚══╩═╩══╩╝ ──────╚╝╚╝╚═╝☯✫✰★✰✫☯2015

Jan 10, 2015

naz465 photo 9402130

naz465

muck muck muck..sweetchıllı..huh

Jan 5, 2015

clark_br2 photo 8813949

clark_br2

kd vc, aposentou de novo ? hehe ficaram boas as fotos no mato hein, eitaaa . sua bunda n para de crescer ne rs, bjsss

Jan 4, 2015

fm_nando photo 9257958

fm_nando

saudade!

Jan 4, 2015

ojsledge photo 9459670

ojsledge

Happy New Year Chillli :)

Dec 31, 2014

wickedridge photo 9268486

wickedridge

I wish for you all the dreams that you have come true this new year, that by our small friendship, a greater one comes your way. One that sweeps you off your feet and treasures you for what you are, one beautiful lady.

Dec 31, 2014

mesmereyez photo 9399119

mesmereyez

♥ Happy new years beautiful! ♥

Dec 31, 2014

aus_freak photo 9068847

aus_freak

Happy New Year!! Hope you have a fantastic year ahead!!

Dec 31, 2014

naz465 photo 9402130

naz465

pretyy..haaammm....

Dec 29, 2014

bkreinna photo 8373062

bkreinna

volTa ERIN

Dec 28, 2014

rmario0 photo 8972955

rmario0

Que fotos Lindas, você ficou mais Linda ainda....

Dec 26, 2014

quasezica photo 7597370

quasezica

carai a bunda cresceu mais é !? Na foto tá um mega bundão seu u.u hahhsahhaq amor saudades volta logoooooo vi as datas ai.Vê se aparece haahha love u

Dec 26, 2014

mesmereyez photo 9399119

mesmereyez

You are the sweetest ♥ Thank you so much girly! Hope your Christmas was awesome :)

Dec 26, 2014

wickedridge photo 9268486

wickedridge

Merry Christmas to you dear friend muahhhh

Dec 26, 2014

ojsledge photo 9459670

ojsledge

Merry merry xmas sweet thing, i wish you all the best in the time to come! :)

Dec 24, 2014

bigstudx photo 8619361

bigstudx

Lovely!~

Dec 22, 2014

brunna01 photo 9316164

brunna01

Beijos lindinha !

Dec 16, 2014

gilb1 photo 0

gilb1

meu anjo, gosto de mais de vc , feliz natal e que seu ano novo seja repleto de felicidade . muita SAUDADES ..........

Dec 16, 2014

bvoxx photo 8839288

bvoxx

Joelhinhooooo!!! Acho que vc nao volta este ano mais.. Bom natal e um otimo ano novoooo! To com mta saudadeeeeee!!! Bjooooo Joelhinhooooo lindo!!!

Dec 16, 2014

riceandh2o photo 9128773

riceandh2o

hope you are doing well :)

Dec 12, 2014

maxylove68 photo 8809980

maxylove68

Vc tinha que ser gente boa, se fosse só linda, eu não sentiria sua falta, rsrs Bjs

Dec 11, 2014

ehron photo 0

ehron

adoro homenagear essa gata linda ;)

Dec 10, 2014

quasezica photo 7597370

quasezica

saudades de vc menina linda :( aparece logoooo

Dec 9, 2014

mesmereyez photo 9399119

mesmereyez

miss you beautiful!

Dec 8, 2014

Jota_Je photo 0

Jota_Je

Transmite aí mulher rs rs !

Dec 6, 2014

bvoxx photo 8839288

bvoxx

Kd vccccc!? :(

Dec 2, 2014

ojsledge photo 9459670

ojsledge

Hottest brazilian i know :P

Nov 29, 2014

bkreinna photo 8373062

bkreinna

volta logo '-'

Nov 25, 2014

bvoxx photo 8839288

bvoxx

Q SAUDADEEEEEE!!!!

Nov 25, 2014

sweetliinda photo 0

sweetliinda

adorei esse novo perfil fico perfeito sweet, to com saudades quando vai volta amor....?

Nov 21, 2014

johncarter86 photo 8590856

johncarter86

sumiu de novo!? :(

Nov 20, 2014

Hellll photo 7151239

Hellll

perfeita!

Nov 14, 2014

gilb1 photo 0

gilb1

olha eu não entende, oque vc falou sobre um video que eu queria posta no what , porque eu vi o dos seus amigos falando q tinha um videio seu , e ovio que eu iria querer ter isso pra mim mais so pra mim pois vc não e uma mulher pra ser compartilhada

Nov 12, 2014

gilb1 photo 0

gilb1

parabens meu anjo

Nov 8, 2014

SHOW MORE...

View all comments »

BY WATCHING THIS: You acknowledge and agree that you shall not post, upload, publish, transmit or make available in any way content of this page including images and recording streamed live or video available for download. Penalties of Copyright Infringement: By reproducing, republishing or redistributing the work of a copyright holder without permission, you may be violating or infringing on his or her rights under the Copyright Act.